Červenec byl u nás v Atmedia měsícem odložené sledovanosti. Na základě naší analýzy jsme vydali tiskovou zprávu, kterou otiskly velké online deníky a najdete ji tady. Tématu jsme se věnovali také v číslech týdne, která si můžete projít v tomto pravidelném souhrnu. Ještě než se mrkneme, jak to s tou odloženou sledovaností je u nás a v Evropě, musíme se trošku pochlubit. Letos jsme se rozrostli o několik tematických stanic a zvýšili jsme podíl na trhu. A kdybyste se chtěli dozvědět další informace o českém televizním trhu, mrkněte na náš Linkedin,
#cislotydne26
V tomto roce se nám daří! Rozšířili jsme naše portfolio o 8 měřených TV stanic a nyní tak zastupujeme již 28 tematických kanálů. Jen v dětské cílové skupině 4–14 jsme zvýšili meziročně náš podíl na sledovanosti o 73 % na úroveň 4,24 %.
#cislotydne27
Diváci stále více sledují své oblíbené TV pořady zpětně. Chtějí je jednoduše sledovat tehdy, kdy jim to vyhovuje. Na celkové sledovanosti se odložená sledovanost podílí již 6 %. Poprvé tuto hranici překonala odložená sledovanost v dubnu 2019. Vývoj navíc ukazuje, že to nebude trvat příliš dlouho a překročí 7% hranici.
#cislotydne28
Králem odložené sledovanosti je Švýcarsko s 19% podílem na celkové sledovanosti. Daří se ale také jiným státům západní a severní Evropy. Zajímá vás, jak si konkrétní země vedou? Podívejte se do naší mapy!
#cislotydne29
Také občas nestihnete svůj oblíbený televizní pořad a pustíte si ho zpětně? V České republice tak činí stále více lidí. Vůbec nejvíce pak mladí lidé ve věku 25–34 se středoškolským nebo vysokoškolským vzděláním a z větších měst. Odložená sledovanost se u nich podílí na celkové sledovanosti z 15 %!