Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Červenec byl u nás v Atmedia měsícem odložené sledovanosti. Na základě naší analýzy jsme vydali tiskovou zprávu, kterou otiskly velké online deníky a najdete ji tady. Tématu jsme se věnovali také v číslech týdne, která si můžete projít v tomto pravidelném souhrnu. Ještě než se mrkneme, jak to s tou odloženou sledovaností je u nás a v Evropě, musíme se trošku pochlubit. Letos jsme se rozrostli o několik tematických stanic a zvýšili jsme podíl na trhu. A kdybyste se chtěli dozvědět další informace o českém televizním trhu, mrkněte na náš Linkedin,


#cislotydne26

V tomto roce se nám daří! Rozšířili jsme naše portfolio o 8 měřených TV stanic a nyní tak zastupujeme již 28 tematických kanálů. Jen v dětské cílové skupině 4–14 jsme zvýšili meziročně náš podíl na sledovanosti o 73 % na úroveň 4,24 %.


#cislotydne27

Diváci stále více sledují své oblíbené TV pořady zpětně. Chtějí je jednoduše sledovat tehdy, kdy jim to vyhovuje. Na celkové sledovanosti se odložená sledovanost podílí již 6 %. Poprvé tuto hranici překonala odložená sledovanost v dubnu 2019. Vývoj navíc ukazuje, že to nebude trvat příliš dlouho a překročí 7% hranici.


#cislotydne28

Králem odložené sledovanosti je Švýcarsko s 19% podílem na celkové sledovanosti. Daří se ale také jiným státům západní a severní Evropy. Zajímá vás, jak si konkrétní země vedou? Podívejte se do naší mapy!


#cislotydne29

Také občas nestihnete svůj oblíbený televizní pořad a pustíte si ho zpětně? V České republice tak činí stále více lidí. Vůbec nejvíce pak mladí lidé ve věku 25–34 se středoškolským nebo vysokoškolským vzděláním a z větších měst. Odložená sledovanost se u nich podílí na celkové sledovanosti z 15 %!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru