Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letos zažíváme doslova televizní léto. Přestože je tohle období v médiích označováno jako okurková sezona, pro televizi to letos rozhodně neplatí. Čeští diváci totiž u obrazovky tráví v průměru 3 hodiny denně. A to nejen díky fotbalovému Euru a olympiádě v Paříži, která je v plném proudu na Eurosport 1. Zatímco sportovní fanoušci sledují výkony našich olympioniků, ti ostatní dávají přednost filmům a seriálům. Na rozdíl od plnoformátových TV stanic, které nasadily prázdninové schéma, placené tematické kanály často nabízejí svým divákům filmové a seriálové premiéry. Také díky tomu dosahují tematické stanice Atmedia o letních prázdninách pravidelně vyššího podílu na sledovanosti. Zkrátka televize diváky baví i v létě!

Jak se nám dařilo v červnu, kolik diváků sledovalo Tour de France na Eurosport 1 a kolik času trávili diváci před TV obrazovkou v první polovině roku? To vše zjistíte v číslech týdne, která jsme vám představili v červenci. Tak pojďme na to! ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru