Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letos zažíváme doslova televizní léto. Přestože je tohle období v médiích označováno jako okurková sezona, pro televizi to letos rozhodně neplatí. Čeští diváci totiž u obrazovky tráví v průměru 3 hodiny denně. A to nejen díky fotbalovému Euru a olympiádě v Paříži, která je v plném proudu na Eurosport 1. Zatímco sportovní fanoušci sledují výkony našich olympioniků, ti ostatní dávají přednost filmům a seriálům. Na rozdíl od plnoformátových TV stanic, které nasadily prázdninové schéma, placené tematické kanály často nabízejí svým divákům filmové a seriálové premiéry. Také díky tomu dosahují tematické stanice Atmedia o letních prázdninách pravidelně vyššího podílu na sledovanosti. Zkrátka televize diváky baví i v létě!

Jak se nám dařilo v červnu, kolik diváků sledovalo Tour de France na Eurosport 1 a kolik času trávili diváci před TV obrazovkou v první polovině roku? To vše zjistíte v číslech týdne, která jsme vám představili v červenci. Tak pojďme na to! ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru