Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok. Klienti v ní najdou nejen novinky, ceníky a aktuální portfolio, ale třeba také speciální nabídku sportovních eventů, včetně olympiády v Paříži.
Český televizní divák si žádá lokální obsah, a my to máme podpořené čísly. Jak vyplývá z naší poslední analýzy, tři pětiny z celkové televizní sledovanosti patří právě lokálnímu obsahu. Oproti roku 2018 je to o 6 % více, což ukazuje na rostoucí poptávku televizních diváků po české tvorbě. V posledních letech proto lokální tvorbu zařazují také placené televizní stanice, čímž dokážou oslovit větší množství televizních diváků. Příkladem je filmový a seriálový kanál FilmBox, který po zařazení českých a československých filmů navýšil svůj podíl na sledovanosti na dvojnásobné hodnoty.
Pomalu, ale jistě se blíží čas cest a zasloužených dovolených. Tak na nich jezte a pijte také lokálně, ať už jste kdekoliv!
…A nezapomeňte si před tím projít dubnová čísla týdne ⬇️⬇️⬇️