Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok. Klienti v ní najdou nejen novinky, ceníky a aktuální portfolio, ale třeba také speciální nabídku sportovních eventů, včetně olympiády v Paříži.

Český televizní divák si žádá lokální obsah, a my to máme podpořené čísly. Jak vyplývá z naší poslední analýzy, tři pětiny z celkové televizní sledovanosti patří právě lokálnímu obsahu. Oproti roku 2018 je to o 6 % více, což ukazuje na rostoucí poptávku televizních diváků po české tvorbě. V posledních letech proto lokální tvorbu zařazují také placené televizní stanice, čímž dokážou oslovit větší množství televizních diváků. Příkladem je filmový a seriálový kanál FilmBox, který po zařazení českých a československých filmů navýšil svůj podíl na sledovanosti na dvojnásobné hodnoty.

Pomalu, ale jistě se blíží čas cest a zasloužených dovolených. Tak na nich jezte a pijte také lokálně, ať už jste kdekoliv!

…A nezapomeňte si před tím projít dubnová čísla týdne ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_18
#cislotydne_17
cislotydne_16
#cislotydne_15
#cislotydne_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru