Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Květen byl nabitý čísly, takže to vezmeme rychle. Češi milují seriály. Co přikusují u svých oblíbených Živých mrtvých na AMC nebo Námořní vyšetřovací služby na AXN? I to se dozvíte v našem Čísle týdne. Mobily do kapsy, aneb mladí ladí televizi. Kolik času u ní tráví? Díky digitalizaci se daří tematickým televizím, a my toho umíme využít! Pojďme si to projít v pravidelném měsíčním souhrnu. A co vám uteklo, najdete taky na našem Linkedin, tak mrkněte!


#cislotydne17

Češi jsou seriálovým národem. Přes 1/4 času stráveného před televizními obrazovkami věnujeme totiž právě našim oblíbeným seriálům. Na druhém místě jsou filmy, s kterými trávíme 19 % času věnovaného sledováním televize. Až poté následují zábavné pořady, zpravodajské relace, reality show nebo sportovní přenosy.


#cislotydne18

Každá 4. reklama, kterou vidíme na našich televizních obrazovkách, propaguje nějaké potraviny nebo nápoje. Není překvapením, že se v reklamách nejvíce objevují čokoládové výrobky a cukrovinky. A že často vidíte reklamu na různé mléčné výrobky? Máte pravdu! Však i jogurty, sýry nebo zmrzliny patří k často propagovaným výrobkům.


#cislotydne19

První třetina roku je pro nás velmi pozitivní. Díky rostoucí oblibě našich tematických stanic i rozšíření portfolia máme od začátku roku v průměru o třetinu silnější pozici na trhu v hlavní cílově skupině 15-69.


#cislotydne20

Mladí lidé z generace Z jsou sice možná stále online, televize ale i tak tvoří nadále důležitou součást jejich života. Denně si ji v průměru zapne 1/3 z nich a minimálně jednou týdně dokonce 2/3 z nich. To je 600 tisíc mladých lidí ve věku 15–24, které týden co týden zaujme nějaký program v televizi.

#cislotydne21

Tematické TV stanice jsou mezi diváky stále oblíbenější. Jejich celkový podíl na sledovanosti je již 42 %, přes 10 lety to přitom nebylo ani 20 %. Revoluci přinesla prví vlna digitalizace z analogového vysílání na #dvb–t. Najednou vznikl prostor pro celou řadu nových TV stanic. Jak bude vypadat tento graf po druhé vlně digitalizace z dvb–t na #dvb–t2?

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru