Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nový souhrn začneme hned pěkně zostra a zeptáme se. Jezdíte načerno? A teď nemyslíme v MHD, ale ve VoD. Až 25 % českých uživatelů placených videoték, jako je Netflix nebo MAX, totiž za tyto služby neplatí a sdílejí účet s přáteli nebo rodinou. Vyplývá to z nejnovějších dat našeho výzkumu atmedia index, která jsme v květnu prezentovali.

Po rekordním dubnu, kdy se do naší rodiny tematických stanic přidal Warner TV a oslovil téměř 900 tisíc diváků, přišel na obrazovky sportovní květen. Kromě úspěchu našich hokejistů mohli čeští fanoušci sledovat také cyklistické Giro nebo tenisový Roland Garros na Eurosport 1. Ten se akorát překlopil do druhého týdne a už teď víme, že Novak Djoković titul kvůli zranění neobhájí. Vystřídá ho na antukovém trůnu někdo z nové generace tenistů? Sledujte až do 9. června na Eurosport 1.

Ještě než si zkontrolujete, do kdy vám platí Lítačka, mrkněte na květnová čísla týdne ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_22
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru