Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nový souhrn začneme hned pěkně zostra a zeptáme se. Jezdíte načerno? A teď nemyslíme v MHD, ale ve VoD. Až 25 % českých uživatelů placených videoték, jako je Netflix nebo MAX, totiž za tyto služby neplatí a sdílejí účet s přáteli nebo rodinou. Vyplývá to z nejnovějších dat našeho výzkumu atmedia index, která jsme v květnu prezentovali.

Po rekordním dubnu, kdy se do naší rodiny tematických stanic přidal Warner TV a oslovil téměř 900 tisíc diváků, přišel na obrazovky sportovní květen. Kromě úspěchu našich hokejistů mohli čeští fanoušci sledovat také cyklistické Giro nebo tenisový Roland Garros na Eurosport 1. Ten se akorát překlopil do druhého týdne a už teď víme, že Novak Djoković titul kvůli zranění neobhájí. Vystřídá ho na antukovém trůnu někdo z nové generace tenistů? Sledujte až do 9. června na Eurosport 1.

Ještě než si zkontrolujete, do kdy vám platí Lítačka, mrkněte na květnová čísla týdne ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_22
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…

#cislotydne: Červenec 2024

Letos zažíváme doslova televizní léto. Přestože je tohle období v médiích označováno jako okurková sezona, pro televizi to letos rozhodně neplatí. Čeští diváci totiž u obrazovky tráví v průměru 3 hodiny denně. A to nejen díky fotbalovému Euru a olympiádě…

Televize v létě: 3 hodiny denně před obrazovkami, filmy a seriály, letos také sport

I v letních měsících, kdy televizní sledovanost tradičně klesá, tráví čeští diváci ve věku 15+ u televize přes 3 hodiny denně. Nejvíce sledují filmy a seriály, jejichž podíl na celkové sledovanosti roste, naopak zpravodajské a zábavné pořady zaznamenávají pokles. Zatímco…
Nahoru