Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Leden, to je měsíc předsevzetí a zvyku psát všude špatné datum. Taky je to ale měsíc ohlédnutí za uplynulým rokem a ani my Vás neochudíme o zajímavá čísla roku 2019. S námi se dozvíte, jaký podíl na trhu měly v roce 2019 jednotlivé televizní skupiny, kolik času před obrazovkou trávili diváci v minulém roce a které kategorie stanic zažívají divácký boom. Na závěr pak zapeklitá otázka, jaké dny v roce mají nejvyšší sledovanost? Všechna další Čísla týdne najdete samozřejmě na našem Linkedinu nebo na našem webu. Tak jdeme na to!

#cislotydne02

S novým rokem je čas na malé ohlédnutí. Takto si v roce 2019 rozdělily český televizní trh hlavní skupiny. Máme radost, že jsme mezi nimi vidět! Stále totiž roste náš podíl na trhu a s příchodem nových stanic společnosti Discovery ho již od nového roku opět zvyšujeme!


#cislotydne03

Že se dnes na televizi už nikdo nedívá? Ale kdepak. Čísla hovoří jasně! Televize je stále jedno z nejdůležitějších zařízení domácnosti, se kterým Češi tráví průměrně 3 hodiny a 42 minut denně.


#cislotydne04

Tematické stanice jsou v kurzu! Vyšší sledovanost hlásí především filmové a dokumentární stanice. Také proto jsme zvýšili meziročně svůj podíl na sledovanosti o 37 %.


#cislotydne05

Televize by klidně mohla být oficiálním sponzorem Vánoc. Alespoň podle výsledků sledovanosti. Na Štědrý den totiž k televizi usedá 4 z 5 Čechů. Spolu s Novým rokem a Silvestrem se pravidelně umisťují na bedně nejsledovanějších dní v roce.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru