Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Tak to byla rychlost! Úvodní měsíc roku 2023 kolem nás prosvištěl na vlně politických změn a než jsme se nadáli, už je tady únor. Pro mnoho z vás je to nejmíň oblíbený měsíc, a je jedno, jestli je suchý nebo mokrý. Je to ale taky měsíc, kdy už jsou lednové projekty rozjeté a vy zároveň nemusíte mít výčitky, že po práci nic neděláte. Venku je totiž tma a tak můžete skočit rovnou pod deku a koukat se klidně celý večer na filmy. To už březen nebo duben tolik neumí 🙂 Tak si pojďme únor užít v klidu, pohodě a hlavně bez tlaku okolí na přemíru socializace 😊.

Teď ale koukneme ještě na zajímavá čísla v lednu.

  • Čím jiným začít, než rekordním podílem na sledovanosti #Atmedia, který se zastavil v prosinci těsně pod 6 %.
  • Na stupních vítězů nejsledovanějších dnů v roce se opět umístili tradiční favoriti. Kteří to jsou? Mrkněte v infografice.
  • Minulý rok byl na trhu s televizní reklamou opravdu přetlak. Nejsilnější byl tradičně 4. kvartál, kdy vrcholí televizní sezóna. Jak to bude letos?
  • V roce 2023 se dařilo našim tematickým TV stanicím oslovit, kromě dospělých, i ty nejmladší. Oproti předchozím letům dokonce ještě více!
  • Cestu Novaka Djokoviće za 10. titulem z australského Melbourne si nenechalo na kanálu Eurosport 1 ujít přes 450 tisíc českých fanoušků. Ti už jistě vyhlíží květnový Roland Garros v Paříži. Budete se také koukat?

previous arrow
#cislotydne_05
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru