Leden je takové dlouhotrvající pondělí roku. Firemní večírky už máme za sebou, Vánoce s blízkými také, a výhled na nějaké další volno je tak trochu v mlze. Nicméně pojďme se ještě společně ohlédnout za „víkendem“. Co jsme v prosinci zažili? Tak třeba jsme vydali článek o televizní sledovanosti přes Vánoce, která pravidelně atakuje hranici 9 milionů diváků, kteří u obrazovek tráví okolo 6 hodin denně.
Pokračovali jsme poslední částí rozhovoru s Marcelem Procházkou z Českých Radiokomunikací v rámci našich Expert talks. Ve třetí části došlo zejména na témata IoT, 5G Broadcastingu nebo technologie DVB-I. Všechny části najdete zde.
Netflix s reklamou a za méně peněz. Láká vás tahle představa? Téměř 60 % stávajících uživatelů placených #VoD služeb ano! O kolik by ovšem muselo být předplatné levnější, aby sledovali placené videotéky i s reklamou? To nám prozradily nové výsledky našeho průzkumu atmedia index.
A co vlastně do Atmedia přinesl rok 2023? Podařilo se nám rozšířit portfolio tematických TV stanic a zvýšit podíl na sledovanosti o téměř jeden procentní bod. Přečtěte si článek, který náš loňský rok shrnuje!
Přejeme vám, ať v průběhu roku zvednete finanční zásah, zvýšíte svůj podíl na radosti nebo třeba rozšíříte rodinné portfolio. Zkrátka ať máte dobrý rok 2024 ❤️