Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Říjen utekl jako voda, a tak je na čase se ohlédnout za našimi Čísly týdne. Najdete je tu všechny pěkně pohromadě a pokud by vám to nestačilo, mrkněte i na další na našem Linkedinu. A co vás čeká tentokrát? Brzy začne postupné vypínání vysílačů DVB-T a přejde se na nový formát DVB-T2. Podívejte se, jak první vlna digitalizace TV zamávala s počtem volně šířených TV stanic. Bude tento trend pokračovat i v druhé vlně? Dále si ověříme, že mladí Češi televizi sledují, a to dost. Mrkněte níže také na to, jak retailové řetězce navyšují investice do TV reklamy. A co by to bylo za měsíc, kdybychom se nepochválili. Tak jdeme na to!


#cislotydne39

Přechod z DVB-T na DVB-T2 se nezadržitelně blíží. Po první digitalizaci TV vysílání vzrostl počet měřených volně šířených TV stanic za 3 roky o 138 %. Takový nárůst u nového standardu neočekáváme, televizní trh se ale o několik TV stanic jistě rozšíří. O kolik to bude?


#cislotydne40

Televize je pro mladé Čechy stále fenomén. Lidé ve věku 15–34 ji sledují téměř 2 hodiny denně. Poláci jsou na dvou hodinách a třeba mladí Rakušané si ji zapnou na hodinu a půl denně. Kolik času trávíte u televize vy?


#cislotydne41

Ve třetím kvartálu jsme byli úspěšní. Dosáhli jsme 4,68% podílu na sledovanosti v CS 15–69, což je 22% zlepšení od začátku roku! Zásluhu na tom mají především filmové, dokumentární a sportovní stanice. Budeme v posledním kvartálu tohoto roku ještě úspěšnější?


#cislotydne42

Diváci tematických stanic, které zastupuje Atmedia, tráví u svých oblíbených pořadů více než hodinu denně. A jaké naše pořady máte nejraději?

#cislotydne43

Retailové řetězce jako Kaufland, Lidl, Billa, Penny Market nebo Albert navyšují každým rokem investice do TV reklamy. Jen za poslední 4 roky se objem TV reklamy těchto společností navýšil o 75 %. 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů

Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…
Nahoru