Říjen utekl jako voda, a tak je na čase se ohlédnout za našimi Čísly týdne. Najdete je tu všechny pěkně pohromadě a pokud by vám to nestačilo, mrkněte i na další na našem Linkedinu. A co vás čeká tentokrát? Brzy začne postupné vypínání vysílačů DVB-T a přejde se na nový formát DVB-T2. Podívejte se, jak první vlna digitalizace TV zamávala s počtem volně šířených TV stanic. Bude tento trend pokračovat i v druhé vlně? Dále si ověříme, že mladí Češi televizi sledují, a to dost. Mrkněte níže také na to, jak retailové řetězce navyšují investice do TV reklamy. A co by to bylo za měsíc, kdybychom se nepochválili. Tak jdeme na to!
#cislotydne39
Přechod z DVB-T na DVB-T2 se nezadržitelně blíží. Po první digitalizaci TV vysílání vzrostl počet měřených volně šířených TV stanic za 3 roky o 138 %. Takový nárůst u nového standardu neočekáváme, televizní trh se ale o několik TV stanic jistě rozšíří. O kolik to bude?
#cislotydne40
Televize je pro mladé Čechy stále fenomén. Lidé ve věku 15–34 ji sledují téměř 2 hodiny denně. Poláci jsou na dvou hodinách a třeba mladí Rakušané si ji zapnou na hodinu a půl denně. Kolik času trávíte u televize vy?
#cislotydne41
Ve třetím kvartálu jsme byli úspěšní. Dosáhli jsme 4,68% podílu na sledovanosti v CS 15–69, což je 22% zlepšení od začátku roku! Zásluhu na tom mají především filmové, dokumentární a sportovní stanice. Budeme v posledním kvartálu tohoto roku ještě úspěšnější?
#cislotydne42
Diváci tematických stanic, které zastupuje Atmedia, tráví u svých oblíbených pořadů více než hodinu denně. A jaké naše pořady máte nejraději?
#cislotydne43
Retailové řetězce jako Kaufland, Lidl, Billa, Penny Market nebo Albert navyšují každým rokem investice do TV reklamy. Jen za poslední 4 roky se objem TV reklamy těchto společností navýšil o 75 %.