Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Říjen utekl jako voda, a tak je na čase se ohlédnout za našimi Čísly týdne. Najdete je tu všechny pěkně pohromadě a pokud by vám to nestačilo, mrkněte i na další na našem Linkedinu. A co vás čeká tentokrát? Brzy začne postupné vypínání vysílačů DVB-T a přejde se na nový formát DVB-T2. Podívejte se, jak první vlna digitalizace TV zamávala s počtem volně šířených TV stanic. Bude tento trend pokračovat i v druhé vlně? Dále si ověříme, že mladí Češi televizi sledují, a to dost. Mrkněte níže také na to, jak retailové řetězce navyšují investice do TV reklamy. A co by to bylo za měsíc, kdybychom se nepochválili. Tak jdeme na to!


#cislotydne39

Přechod z DVB-T na DVB-T2 se nezadržitelně blíží. Po první digitalizaci TV vysílání vzrostl počet měřených volně šířených TV stanic za 3 roky o 138 %. Takový nárůst u nového standardu neočekáváme, televizní trh se ale o několik TV stanic jistě rozšíří. O kolik to bude?


#cislotydne40

Televize je pro mladé Čechy stále fenomén. Lidé ve věku 15–34 ji sledují téměř 2 hodiny denně. Poláci jsou na dvou hodinách a třeba mladí Rakušané si ji zapnou na hodinu a půl denně. Kolik času trávíte u televize vy?


#cislotydne41

Ve třetím kvartálu jsme byli úspěšní. Dosáhli jsme 4,68% podílu na sledovanosti v CS 15–69, což je 22% zlepšení od začátku roku! Zásluhu na tom mají především filmové, dokumentární a sportovní stanice. Budeme v posledním kvartálu tohoto roku ještě úspěšnější?


#cislotydne42

Diváci tematických stanic, které zastupuje Atmedia, tráví u svých oblíbených pořadů více než hodinu denně. A jaké naše pořady máte nejraději?

#cislotydne43

Retailové řetězce jako Kaufland, Lidl, Billa, Penny Market nebo Albert navyšují každým rokem investice do TV reklamy. Jen za poslední 4 roky se objem TV reklamy těchto společností navýšil o 75 %. 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru