Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž budeme schopni nabídnout zadavatelům více reklamního prostoru.

A to není všechno! Blíží se totiž Světový den televize a ten my vždycky rádi oslavíme. Nejen s našimi klienty, ale především s vámi. Na 21. listopadu si proto nic neplánujte, zrušte všechny povinnosti, zabalte se do deky a pusťte si nějaký dobrý film. Třeba na některé ze stanic Atmedia. Je to totiž ten typ oslavy, po které se ráno neprobudíte s kocovinou, ale naopak s pocitem, že jste na chvíli vypnuli. Tak ať „vypínáte“ tento podzim u zapnuté televize co nejčastěji 🍂

A co čísla týdne? No jasně, máme je připravené ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_44
#cislotydne_43 V
#cislotydne_42
#cislotydne_41
#cislotydne_40
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru