Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Televizní stanice už začaly divákům servírovat podzimní programové schéma. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si připravili pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů. Aktuálně mohou na svých obrazovkách sledovat třeba dramatický závěr tenisového US Open, které TV stanice Eurosport 1 vysílá exkluzivně.

A exkluzivní byl také obsah, který jsme v srpnu pustili do českého mediálního éteru. Tak především jsme přinesli nová data z našeho atmedia indexu. Tentokrát jsme se věnovali placené televizi, která u českých diváků získává na oblibě. Aktuálně za její sledování platí 56 % televizních diváků. Počet Čechů, kteří nechtějí využívat služby placené televize, je dlouhodobě poměrně stabilní a pohybuje se lehce nad úrovní 40 % všech televizních diváků. Jaké jsou jejich hlavní důvody za TV neplatit? Mrkněte v našem dalším článku!

Teď už ale k výběru srpnových čísel týdne. V těch jsme navazovali na náš prázdninový seriál o tematických stanicích.

  • Věděli jste, že 46 % času tráví čeští diváci u filmů a seriálů? Kolik je to u dokumentů nebo sportu? Mrkněte na grafiky níže.
  • Formule 1 se v Česku těší dlouhodobé oblibě. Nejinak je tomu i v letošní sezóně. Její první polovinu si nenechalo ujít 410 tisíc diváků.
  • No, a jak už jsme říkali minule, prázdniny patří tematickým stanicím. V červnu jsme se tak díky vám dostali až na 6% podíl na sledovanosti. Díky!

previous arrow
#cislotydne_35
#cislotydne_34
#cislotydne_33
#cislotydne_32
#cislotydne_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru