Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Televizní archivy se s koncem prázdnin definitivně zavřely a stanice představily divákům podzimní novinky. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si nachystali pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů na některém z 25 televizních kanálů. Aktuálně mohou diváci sledovat třeba dramatický závěr tenisového US Open, které TV stanice Eurosport 1 vysílá exkluzivně.

Kromě toho jsme v srpnu přinesli čerstvé informace v rámci našeho atmedia index. Tentokrát jsme se „podívali na zoubek“ stále populárnějším placeným videotékám. Netflix, Max, Voyo a další už pravidelně využívá 3,1 milionu diváků ve věku 15–69. Jaké cílovky sledují placené videotéky nejčastěji? To se dozvíte v našem nejnovějším článku.

Teď už ale k srpnovým číslům ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_35
#cislotydne_34
#cislotydne_33
#cislotydne_32
#cislotydne_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru