Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zajímá vás, kolik televizních obrazovek máme v průměru v našich domácnostech? Kolik lidí si za příjem TV stanic platí? Nebo kolik času tráví mladí lidé před televizními obrazovkami? 


Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje těmto tématům a mnoha dalším.


#cislotydne5

Leden byl pro nás úspěšný. Rostli jsme u dospělých o více než 50% a překročili úroveň 4% podílu na sledovanosti. U dětí atakujeme hranici 5% podílu na sledovanosti.


#cislotydne6

Televizní obrazovka má své pevné místo v českých domácnostech. V průměru jich doma máme 1,4. A novou televizi si kupujeme po více než 5 letech. Ovšem s plochou obrazovkou. Tu máme již téměř všichni (92%).


#cislotydne7

Stále více Čechů má doma placenou televizi od některého ze satelitních, kabelových nebo IPTV operátorů. Poměr placené vs. neplacené televize je tak nyní téměř 50:50. Nejvíce zákazníků přibylo IPTV operátorům. Jejich počet se za posledních 5 let téměř zpětinásobil.


#cislotydne8

Že se dnešní mileniálové nedívají na televizi? Ale kdepak. Diváci ve věku 25–34 tráví před televizními obrazovkami každý den v průměru 2,5 hodiny. A po založení rodiny dokonce přes 3 hodiny.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru