Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zajímá vás, kolik televizních obrazovek máme v průměru v našich domácnostech? Kolik lidí si za příjem TV stanic platí? Nebo kolik času tráví mladí lidé před televizními obrazovkami? 


Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje těmto tématům a mnoha dalším.


#cislotydne5

Leden byl pro nás úspěšný. Rostli jsme u dospělých o více než 50% a překročili úroveň 4% podílu na sledovanosti. U dětí atakujeme hranici 5% podílu na sledovanosti.


#cislotydne6

Televizní obrazovka má své pevné místo v českých domácnostech. V průměru jich doma máme 1,4. A novou televizi si kupujeme po více než 5 letech. Ovšem s plochou obrazovkou. Tu máme již téměř všichni (92%).


#cislotydne7

Stále více Čechů má doma placenou televizi od některého ze satelitních, kabelových nebo IPTV operátorů. Poměr placené vs. neplacené televize je tak nyní téměř 50:50. Nejvíce zákazníků přibylo IPTV operátorům. Jejich počet se za posledních 5 let téměř zpětinásobil.


#cislotydne8

Že se dnešní mileniálové nedívají na televizi? Ale kdepak. Diváci ve věku 25–34 tráví před televizními obrazovkami každý den v průměru 2,5 hodiny. A po založení rodiny dokonce přes 3 hodiny.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů

Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…
Nahoru