Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Září už máme sice za sebou (kvapí to, co?), ale my jsme pro vás připravili malé ohlédnutí v podobě souhrnu Čísel týdne. Měsíc jsme načali prázdninovou analýzou sledovanosti našich stanic, kdy se nám dařilo v obou prodejních cílovkách. Dále jsme také zjišťovali, kolik lidí je připraveno na přechod na nový standard DVB-T2. A je pravda, že mileniálové nekoukají na televizi? No, nebudeme to prodlužovat. Zářijová várka našich infografik je tu! Další najdete samozřejmě i na našem Linkedinu.


#cislotydne35

Léto přeje tematickým TV stanicím! Fanoušci filmových, seriálových nebo dokumentárních TV stanic si na své oblíbené pořady najdou čas i v průběhu horkých letních dnů. Podíl na sledovanosti 23 tematických TV stanic, které zastupujeme, vzrostl v červenci a srpnu na 4,64 % v dospělé cílové skupině 15–69.


#cislotydne36

Dětem začala škola, ale vzpomínky na prázdniny zůstávají. Na skotačení u vody, povinné houbaření s rodiči nebo odpočinek u oblíbených pořadů v televizi. Třeba na našich tematických stanicích, kterým se v létě podařilo překonat 5% podíl na sledovanosti v dětské cílové skupině 4–14.


#cislotydne37

Všude se teď řeší přechod na vyšší standard pozemního vysílání DVB-T2. Na konci listopadu to vypukne a začne vypínání jeho předchůdce DVB-T. Jak jsou na to Češi připraveni? DVB–T2 nyní přijímá 26 % českých domácností, jejichž členové sledují volně šířené televizní stanice. S obměnou televizorů a kampaní provozovatelů vysílání se ale toto číslo bude rychle zvyšovat.


#cislotydne38

Myslíte si, že dnešní mileniálové koukají jen do svých telefonů a televizi nechávají starším? Čísla hovoří jinak. Denně sleduje televizi 55 % lidí ve věku 25–34 let a alespoň jednou týdně si ji zapne dokonce 80 % z nich. Proto nezapomínejte na mladší publikum při cílení reklamy a inzerujte třeba na našich tematických stanicích. Rádi Vám s tím pomůžeme! 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru