Září už máme sice za sebou (kvapí to, co?), ale my jsme pro vás připravili malé ohlédnutí v podobě souhrnu Čísel týdne. Měsíc jsme načali prázdninovou analýzou sledovanosti našich stanic, kdy se nám dařilo v obou prodejních cílovkách. Dále jsme také zjišťovali, kolik lidí je připraveno na přechod na nový standard DVB-T2. A je pravda, že mileniálové nekoukají na televizi? No, nebudeme to prodlužovat. Zářijová várka našich infografik je tu! Další najdete samozřejmě i na našem Linkedinu.
#cislotydne35
Léto přeje tematickým TV stanicím! Fanoušci filmových, seriálových nebo dokumentárních TV stanic si na své oblíbené pořady najdou čas i v průběhu horkých letních dnů. Podíl na sledovanosti 23 tematických TV stanic, které zastupujeme, vzrostl v červenci a srpnu na 4,64 % v dospělé cílové skupině 15–69.
#cislotydne36
Dětem začala škola, ale vzpomínky na prázdniny zůstávají. Na skotačení u vody, povinné houbaření s rodiči nebo odpočinek u oblíbených pořadů v televizi. Třeba na našich tematických stanicích, kterým se v létě podařilo překonat 5% podíl na sledovanosti v dětské cílové skupině 4–14.
#cislotydne37
Všude se teď řeší přechod na vyšší standard pozemního vysílání DVB-T2. Na konci listopadu to vypukne a začne vypínání jeho předchůdce DVB-T. Jak jsou na to Češi připraveni? DVB–T2 nyní přijímá 26 % českých domácností, jejichž členové sledují volně šířené televizní stanice. S obměnou televizorů a kampaní provozovatelů vysílání se ale toto číslo bude rychle zvyšovat.
#cislotydne38
Myslíte si, že dnešní mileniálové koukají jen do svých telefonů a televizi nechávají starším? Čísla hovoří jinak. Denně sleduje televizi 55 % lidí ve věku 25–34 let a alespoň jednou týdně si ji zapne dokonce 80 % z nich. Proto nezapomínejte na mladší publikum při cílení reklamy a inzerujte třeba na našich tematických stanicích. Rádi Vám s tím pomůžeme!