Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V září jsme především slavili. Už 15 let totiž budujeme (nejen) trh tematických TV stanic u nás. A že to byl pořádný mejdan! No, podívejte se sami v naší galerii nebo VIDEU, jak jsme to rozjeli v Gabriel Loci, kam přišla spousta kamarádů, spolupracovníků, klientů z řad mediálek, zástupců televizí nebo novinářů.

Co jsme od roku 2008 na naší cestě všechno zažili, kdo Atmedia tvoří, a co nám přejí současní i bývalí zaměstnanci nebo klienti do budoucna? Podívejte se na speciální stránku, kterou jsme v rámci oslav připravili zde: www.atmediaslavi15let.cz

Tak „čin čin“ na další skvělé ročníky a teď ještě malé ohlédnutí za čísly, která jsme vám v září představili.

  • Na Eurosport 1 se pořád něco děje. Tentokrát to byly tenisový US Open a španělská La Vuelta, a oba eventy přilákaly řadu českých fanoušků tenisu a cyklistiky. Triumf Novaka Djokoviće sledovalo 338 tisíc diváků, trnitou cestu do protnutí cílové pásky v poslední etapě Američana Seppa Kusse pak 216 tisíc diváků.
  • Víte, že i v letních měsících je pro řadu lidí televize tradičním (nejen) večerním společníkem? V červenci a srpnu tráví čeští diváci před televizními obrazovkami přes 2,5 hodiny denně.
  • Na tematických TV stanicích zůstávají jejich věrní diváci i během prázdninových měsíců, kdy televizní sledovanost obecně klesá. V letošním srpnu dosáhly tematické TV stanice Atmedia na 5,8% podíl na sledovanosti 📺.

previous arrow
#cislotydne_39
#cislotydne_38
#cislotydne_37
#cislotydne_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru