Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si to mediální agentury rozdaly v několika sportovních disciplínách a jednom záludném kvízu. Vítěz však mohl být jen jeden. Jak to nakonec celé dopadlo, můžete zjistit na fotkách nebo videu z akce.

Co se ale od minulého září změnilo, je náš podíl na sledovanosti. O tom, jak postupně rosteme k 7 %, a proč opět očekáváme podzimní převis poptávky po TV reklamě, si přečtěte zde.

A co dalšího nás v nejbližších týdnech čeká? Poprvé vystoupíme s prezentací o českém TV trhu na konferenci EGTA v Mnichově, představíme novou Obchodní politiku a všechny novinky na příští rok, a také už pracujeme na novém čísle ročenky atrevue. Ale o tom všem zase až příště!

Teď už ale k zářijovým číslům ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_39
#cislotydne_38
#cislotydne_37
#cislotydne_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2024

Televizní archivy se s koncem prázdnin definitivně zavřely a stanice představily divákům podzimní novinky. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si nachystali pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů na některém z 25 televizních kanálů.…

Navyšujeme podíl na trhu a zaznamenáváme výrazný převis poptávky po TV reklamě

Naše mediální zastupitelství Atmedia, které na českém trhu zastupuje 25 tematických TV stanic, dosahuje od začátku roku 2024 průměrného 6,4% podílu na sledovanosti. To představuje meziroční nárůst o deset procent, ke kterému přispělo rozšíření portfolia o Warner TV, ale i…

Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně

Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…
Nahoru