Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si to mediální agentury rozdaly v několika sportovních disciplínách a jednom záludném kvízu. Vítěz však mohl být jen jeden. Jak to nakonec celé dopadlo, můžete zjistit na fotkách nebo videu z akce.

Co se ale od minulého září změnilo, je náš podíl na sledovanosti. O tom, jak postupně rosteme k 7 %, a proč opět očekáváme podzimní převis poptávky po TV reklamě, si přečtěte zde.

A co dalšího nás v nejbližších týdnech čeká? Poprvé vystoupíme s prezentací o českém TV trhu na konferenci EGTA v Mnichově, představíme novou Obchodní politiku a všechny novinky na příští rok, a také už pracujeme na novém čísle ročenky atrevue. Ale o tom všem zase až příště!

Teď už ale k zářijovým číslům ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_39
#cislotydne_38
#cislotydne_37
#cislotydne_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru