Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Tematická filmová stanice JOJ Cinema a mediální zastupitelství Atmedia završily první rok partnerské spolupráce. Stanici si za tu dobu naladila více než pětina všech televizních diváků starších 15 let. Nejvyššího celodenního podílu na sledovanosti dosáhla JOJ Cinema 25. června tohoto roku – 0,35 % diváků v cílové skupině 15+.

„Máme radost, že stanice JOJ Cinema zvolila pro spolupráci právě společnost Atmedia,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia. „Po uplynulém roce můžeme jednoznačně říct, že spolupráce se osvědčila a stanici se kontinuálně daří získávat zájem diváků. Zároveň je pro naši klientelu atraktivním vysílacím prostorem, využívaným pro všechny typy kampaní.“ Typickým divákem JOJ Cinema jsou lidé v aktivním věku 25–54 let (SŠ+) socioekonomických skupin ABC, nejčastěji z měst nad 20 tisíc obyvatel.

Michaela Vasilová
Michaela Vasilová

Pilířem programové nabídky stanice jsou česko-slovenské televizní premiéry nedávných kinohitů. „Jednou z našich priorit je dopřát divákovi JOJ Cinema kvalitní, komerčně nepřerušovaný filmový zážitek,“ vysvětluje Ivana Semjanová, marketingová ředitelka JOJ Group. U cílové skupiny 15+ v uplynulém roce uspěl u diváků zejména thriller Na špatné straně hlavně, dále drama Boj za svobodu, akční snímek Pád Londýna či dobrodružný film Bohové Egypta. Všechny snímky dosáhly podílu na sledovanosti až 1 %.

„JOJ Cinema za posledních 12 měsíců stvrdila svoji pevnou pozici na konkurenčním televizním trhu,“ hodnotí rok spolupráce s Atmedia Ivana Semjanová. „Partnerství s mediálním zastupitelstvím Atmedia považujeme za oboustranně přínosné a chceme v něm pokračovat i v budoucnosti,“ pokračuje v pozitivním bilancování Semjanová. Stanice chystá na podzim hned několik premiér zahraničních snímků. Diváci se v září mohou těšit na dobrodružný thriller V hledáčku střelce, drama Motel či historický snímek Lord of Shanghai.

V uplynulém roce vyšla JOJ Cinema také s programem JOJ Cinema +1. Televize tak reaguje na trend odložené sledovanosti. Stanice vysílá program s hodinovým posunem oproti vysílání na „mateřské“ JOJ Cinema. Odložená sledovanost stanice tvoří 11 %. „S rozhodnutím vysílat JOJ Cinema +1 jsme spokojeni. Ostatně tento program naprosto splňuje naši snahu neustále zvyšovat možnosti diváckého komfortu,“ uzavírá Ivana Semjanová.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…

Jamie Cooke: „Nemyslím si, že lokální obsah je automaticky tahounem sledovanosti“

Uvádíme druhou část rozhovoru s Jamiem Cookem ze společnosti Warner Bros. Discovery. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia. Série rozhovorů vznikla v reakci na spuštění první…
Nahoru