Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Rodinná televizní stanice se českým divákům představila loni na podzim Soudní síní. Celodenní průměrný podíl na sledovanosti dosahuje 1 %. Televizní stanici ze slovenské skupiny JOJ zastupuje na českém trhu společně s její sesterskou JOJ Cinema mediální zastupitelství Atmedia.

Jsme rádi, že se televizní skupina JOJ rozhodla při vstupu na český trh spolupracovat právě se společností Atmedia,“ říká Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia. „JOJ Family se za první rok vysílání etablovala ve stabilní televizní stanici, která si našla své věrné diváky. Často se jedná o diváky vyhledávané zadavateli televizní reklamy, pro které jsou atraktivní cílovou skupinou.“  Oblibu si televizní stanice získala u žen mezi 35–54 lety žijící ve městech s více než 20 tisíci obyvateli. Jsou mezi nimi především matky, které jsou se svými dětmi doma.

JOJ Family se českým divákům představila 5. září 2016 v 16.00 pořadem Soudní síň, který k televizním obrazovkám přilákal první diváky. Od té doby si ji ve svých obývacích pokojích naladilo již 6,5 milionu diváků (Reach ´000, CS 4+), což je 67 % všech diváků (Reach %, CS 4+).

Plnoformátová televizní stanice JOJ Family cílí na celou rodinu již svým názvem. Kvalitní programové schéma, které stojí na česko-slovenských formátech, slovenské produkci i české klasické tvorbě, oslovuje měsíčně 2,4 milionu diváků (Reach ´000, CS 4+). Celodenní podíl na sledovanosti dosahuje 1 % (Share %, CS 15+). Vůbec nejsledovanějším pořadem je V sedmém nebi, u diváků bodují Třetí patro, Žena za pultem, Chlapci a chlapi, Plechová kavalerie nebo Synové a dcery Jakuba skláře.

JOJ Family

Po úspěchu československých filmů Tchán, Čas pracuje pro vraha nebo trilogie Bouřlivé víno, Zralé víno a Mladé víno se JOJ Family rozhodla přinést svým divákům další filmy ze 70. a 80. let také po letních prázdninách. V podzimním programovém schématu se objeví takové filmy jako Kalamita s Bolkem Polívkou v hlavní roli, Čas sluhů s Ivanou Chýlkovou a Karlem Rodenem, Petrolejové lampy s Ivou Janžurovou anebo Skalpel, prosím s Miroslavem Macháčkem.

Diváci JOJ Family se mohou těšit také na seriál Ve jménu zákona, jenž přinese každý všední den v 17.00 napínavé kriminální případy. Sobotní večery budou patřit italskému herci Paolo Villaggiovi, představiteli legendárního účetního Uga Fantozziho ze série filmů Maléry pana účetního. A zkrátka nepřijdou ani nejmenší televizní diváci, pro které jsou připraveny pohádky Deváté srdce, Kočičí princ nebo Malá mořská víla.

JOJ Family si může naladit na klasickou pozemní anténu až 95 % obyvatel České republiky, šířena je v celostátním multiplexu 4. Na svých televizních obrazovkách ji najdou také zákazníci satelitních, kabelových a IPTV operátorů.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru