Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Plnoformátová rodinná stanice JOJ Family má za sebou dosud nejúspěšnější měsíc – podíl na publiku poprvé přesáhl 1%, a to v obou obchodovaných cílových skupinách. Vůbec nejoblíbenějším pořadem se stala show V sedmém nebi. JOJ Family, kterou v České republice zastupuje mediální zastupitelství Atmedia, už naladila více než polovina domácností.

Po pěti měsících od spuštění dokázala JOJ Family získat v cílové skupině 15+ měsíční celodenní podíl na publiku 1,00 %, v užší cílové skupině 15–54 byla hodnota ještě o něco vyšší, konkrétně 1,07 %. „Rekordní hodnoty sledovanosti doplňuje vysoká naladěnost – přesahuje 55 % a neustále se zvyšuje. Naplňují se naše předpoklady o potenciálu stanice JOJ Family, která tvoří významnou součást našeho portfolia,“ shrnuje úspěchy Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia.

Programové schéma JOJ Family je sestavováno s ohledem na preference českého diváka, nabízí to nejlepší z původní tvorby slovenské stanice JOJ, doplněné o původní formáty a akviziční tituly,“ uvedla ředitelka Vasilová, přičemž první tři příčky nejsledovanějších pořadů patří rodinné show V sedmém nebi: „Vydání z 29. ledna se stalo vůbec nejsledovanějším pořadem od začátku vysílání stanice, sledovalo jej téměř 100 tisíc diváků v CS 15+ a share dosáhl 2,23 % v exponovaném vysílacím čase po 20. hodině,“ doplňuje Michaela Vasilová.

Michaela Vasilová
Michaela Vasilová

Diváky JOJ Family nadále přitahují případy z pořadu Soudní síň, nejvyšší podíl na sledovanosti zaznamenala show v pátek 13. ledna, vyšplhal se na 7,01 % (CS 15+), své diváky zaujaly také Extrémní případy, například 30. ledna se na ně dívalo 4,99 % všech diváků, kteří seděli v té době u televizních obrazovek (CS 15+). U diváků JOJ Family bodují rovněž původní seriály skupiny JOJ – Prázdniny (28. 1. se share 2,15 %) se staly zatím nejsledovanějším původním seriálem.

V užší cílové skupině diváků 15–54 nejvíce zaujal seriál Třetí patro, 4. ledna po 20. hodině se na něj dívalo 3,47 % diváků u obrazovek. Úspěchy sklízí rovněž Česko Slovensko má talent, vydání ze soboty 7. ledna sledovalo 2,41 % diváků u obrazovek. „Z počátku vysílání JOJ Family rostla sledovanost zejména v off-time, pestrá programová nabídka dokáže nyní oslovit též více diváků v prime-time,“ shrnuje Michaela Vasilová rostoucí zájem diváků o stanici.

Atmedia

Mediální zastupitelství Atmedia má v portfoliu kromě JOJ Family také sesterskou, prémiovou filmovou stanici JOJ Cinema. Ta zaznamenala v lednu nadprůměrný podíl na sledovanosti – share dosáhnul 0,17 %. Například snímek Bohové Egypta dokázal v hlavním vysílacím čase získat share 1,00 % (v CS 15–54). Michaela Vasilová si pochvaluje spolupráci s JOJ Group: „Těší nás rostoucí obliba této stanice a celé skupiny JOJ. Věřím, že ještě vzroste poté, co se do placené nabídky dostala o hodinu posunutá verze JOJ Cinema +1.“

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…

Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 420 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla na 419 Kč, protože hned několik operátorů přistoupilo ke zdražení služeb. Tuto cenu nyní považuje za příliš vysokou až jedna třetina televizních diváků, kteří zatím využívají výhradně bezplatné digitální pozemní vysílání.…
Nahoru