Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Neustále se hovoří o online, tak my jsme se rozhodli mluvit o televizi.

Zajímá vás, kolik lidí si denně zapne televizi? Kolik času trávíme v průměru před televizními obrazovkami? Nebo v jaký den v roce sleduje televizi nejvíce lidí vůbec?

Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje těmto tématům a mnoha dalším.


#cislotydne1

Televize je mrtvá? Češi ukazují opak. S televizí trávíme denně o téměř půl hodiny více než před 10 lety.


#cislotydne2

Víte, že Češi mají ke sledování na výběr mezi více než 100 TV stanicemi? Svůj čas věnovali i našim 28 tematickým stanicím. Díky tomu jsme 5. nejsilnější televizní skupinou na trhu.


#cislotydne3

6 843 000. Tolik Čechů denně v průměru usedá k televizním obrazovkám. A aspoň jednou měsíčně si televizi pustíme téměř všichni, konkrétně 96 % z nás. A pak že na televizi dnes už nikdo nekouká…


#cislotydne4

Více než 4 z 5 obyvatel Česka sedí u televize na Vánoce. Oproti tomu v nejméně sledovaný den v roce, 04.07.2018, tráví u televize čas 5,7 mil. Diváků (58%). I to dělá z TV nejsilnější médium u nás.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru