Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

S účinností od 1. července 2018 byl na pozici obchodního ředitele mediálního zastupitelství Atmedia jmenován Robert Martiška. Ve své funkci se soustředí na posílení pozice Atmedia na mediálním trhu a hledání nových obchodních příležitostí.

Robert Martiška nastoupil do společnosti Atmedia v roce 2008 a následujících šest let zastával v rámci obchodního týmu pozici Senior Sales Manager. Nyní se do zastupitelství vrací na post obchodního ředitele. V oblasti médií působí již sedmnáct let, během kterých získal bohaté zkušenosti na internetovém, tiskovém i televizním trhu.

Robert Martiška

Na nejrůznějších manažerských postech působil například ve vydavatelství Adore, v regionální televizi TV3, ale také v online mediálním zastupitelství MIA či v mediálním domě Ringier (dnešním CNC). Ve funkci obchodního ředitele střídá Ivu Pantůčkovou, která po 3 letech končí své působení v Atmedia z osobních důvodů.

Jsem velmi rád, že mohu navázat na skvělou práci Ivy Pantůčkové. Jedním z mých hlavních cílů je upevnit postavení Atmedia v rámci mediálního trhu, zároveň se budu soustředit na hledání nových obchodních příležitostí a dalších možností vedoucích k růstu naší společnosti,“ uvedl Robert Martiška ke své nové funkci.

Managing Director Atmedia, Michaela Vasilová, komentovala obsazení postu nového šéfa obchodního týmu takto: „Na spolupráci s Robertem Martiškou se upřímně velice těším, díky svým mnohaletým zkušenostem z mediálního trhu je pro celou naši společnost cenným přínosem. Věřím, že se nám bude i nadále dařit naplňovat naše společné vize ohledně dalšího růstu Atmedia.“   

Ve svém volném čase Robert Martiška nejraději sportuje – oblíbil si zejména plavání, kterému se věnuje pravidelně.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů

Televize si i v roce 2024 udržela své pevné místo v životě Čechů. Podle aktuálních dat ji diváci sledovali průměrně 3 hodiny a 36 minut denně. Vysokou sledovanost zaznamenaly i ostatní země z tzv. visegrádské čtyřky, přičemž nejvíce času u…

Jamie Cooke: „Opatření ke sdíleným účtům na Max budeme zavádět v roce 2025“

Přinášíme poslední část rozhovoru, který je součástí série videí expert talks a v nichž diskutuje naše ředitelka Michaela Suráková s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série videí je Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region…

#cislotydne: Listopad 2024

Závěr roku se nezadržitelně blíží a televizní sledovanost opět míří ke svému ročnímu vrcholu. Ještě, než se tak stane, pojďme se ohlédnout za listopadem. Poslední kvartál je u nás v atmedia, mimo jiné, částí roku, kdy sbíráme nová data o…
Nahoru