Kdo je Atmedia?
Atmedia Czech s.r.o. exkluzivně zastupuje v rámci prodeje reklamního prostoru více než 25 tematických televizních stanic.
Od začátku působení Atmedia na českém trhu jsme pomohli vytvoření 12 televizních projektů.
Využijte výhod služeb Atmedia a získejte nové zákazníky
- 25 tematických televizních stanic ve standardním TV metrovém měření
- Přesnější zásah cílových skupin diváků podle přání, formou balíčků
- Standardní, stabilní systém plánování a vyhodnocování kampaní
Podívejte se na příběh Atmedia na časové ose
Vstupujeme na český trh a zahajujeme prodej reklamního prostoru na tematických stanicích.
Připojujeme se k jednotné televizní měně GRP. Tematické televizní stanice jsou nově zahrnuty v měření sledovanosti.
Představujeme nový způsob prodeje reklamního prostoru pomocí prodejních balíčků. Jako první nabízíme možnost oslovit dětskou cílovou skupinu.
Stáváme se členy Asociace televizních organizací a Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.
Zapojujeme se do MML–TGI výzkumu, který sleduje spotřební chování českých zákazníků. Od té doby přesně víme, jak diváci našich TV stanic utrácejí a co nakupují.
Zavádíme speciální reklamní formáty pro Formuli 1.
Je zavedena nová televizní měna (LIVE + TS0–3), což nám přináší více GRPs.
Již 10 let budujeme trh tematických televizních stanic.
Začíná naše úspěšná spolupráce s obchodním zastupitelstvím Media Club.
Klientům nabízíme Czech TV Market Insight, celkový vhled do fungování českého televizního trhu. Televizní skupiny, stanice a sledovanost zasazené do kontextu českého prostředí. To vše přehledně na jednom místě.
Přinášíme Číslo týdne, pravidelné informace o televizním trhu v jednoduché a srozumitelné infografice, a webovou sekci atblog plnou aktualit a novinek z TV trhu.
Nově nabízíme klientům možnost partnerství světových sportovních událostí na Eurosport 1.
Překonali jsme hranici 5% podílu na sledovanosti v CS 15+ i 15–69, kterou se nám daří pravidelně udržovat i v roce 2022.
Představujeme dva nové projekty. Prvním je atmedia insight, v rámci kterého publikujeme rozhovory s předními odborníky na televizní a mediální trh.
Druhým je atmedia index, který hodnotí kvalitu televizních stanic na českém trhu očima jejich diváků.
Rozšiřujeme atmedia index také o data ze slovenského TV trhu a výrazně rozšiřujeme část týkající se VOD služeb a placené / neplacené televize.
Oslavujeme naše 15. narozeniny!
Připíjíme si na 24 měřených tematických televizních stanic v portfoliu i 6% podíl na sledovanosti v dospělé cílové skupině.
V portfoliu máme 25 měřených televizních stanic!
Do naší rodiny se přidává filmová a seriálová stanice Warner TV, první volně šířená stanice skupiny Warner Bros. Discovery.