Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Příběh mediálního zastupitelství Atmedia

Kdo je Atmedia?

Atmedia Czech s.r.o. exkluzivně zastupuje v rámci prodeje reklamního prostoru více než 25 tematických televizních stanic.

Od začátku působení Atmedia na českém trhu jsme pomohli vytvoření 12 televizních projektů.

Využijte výhod služeb Atmedia a získejte nové zákazníky

  • 25 tematických televizních stanic ve standardním TV metrovém měření
  • Přesnější zásah cílových skupin diváků podle přání, formou balíčků
  • Standardní, stabilní systém plánování a vyhodnocování kampaní

Ukázat balíčky služeb

Podívejte se na příběh Atmedia na časové ose

2008

Vstupujeme na český trh a zahajujeme prodej reklamního prostoru na tematických stanicích.

2009

Připojujeme se k jednotné televizní měně GRP. Tematické televizní stanice jsou nově zahrnuty v měření sledovanosti.

2010

Představujeme nový způsob prodeje reklamního prostoru pomocí prodejních balíčků. Jako první nabízíme možnost oslovit dětskou cílovou skupinu.

2013

Stáváme se členy Asociace televizních organizací a Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.

2015

Zapojujeme se do MML–TGI výzkumu, který sleduje spotřební chování českých zákazníků. Od té doby přesně víme, jak diváci našich TV stanic utrácejí a co nakupují.

Zavádíme speciální reklamní formáty pro Formuli 1.

2017

Je zavedena nová televizní měna (LIVE + TS0–3), což nám přináší více GRPs.

2018

Již 10 let budujeme trh tematických televizních stanic.

Začíná naše úspěšná spolupráce s obchodním zastupitelstvím Media Club.

Klientům nabízíme Czech TV Market Insight, celkový vhled do fungování českého televizního trhu. Televizní skupiny, stanice a sledovanost zasazené do kontextu českého prostředí. To vše přehledně na jednom místě.

2019

Přinášíme Číslo týdne, pravidelné informace o televizním trhu v jednoduché a srozumitelné infografice, a webovou sekci atblog plnou aktualit a novinek z TV trhu.

2020

Nově nabízíme klientům možnost partnerství světových sportovních událostí na Eurosport 1.

Překonali jsme hranici 5% podílu na sledovanosti v CS 15+ i 15–69, kterou se nám daří pravidelně udržovat i v roce 2022.

2021

Představujeme dva nové projekty. Prvním je atmedia insight, v rámci kterého publikujeme rozhovory s předními odborníky na televizní a mediální trh.

Druhým je atmedia index, který hodnotí kvalitu televizních stanic na českém trhu očima jejich diváků.

2022

Rozšiřujeme atmedia index také o data ze slovenského TV trhu a výrazně rozšiřujeme část týkající se VOD služeb a placené / neplacené televize.

2023

Oslavujeme naše 15. narozeniny!
Připíjíme si na 24 měřených tematických televizních stanic v portfoliu i 6% podíl na sledovanosti v dospělé cílové skupině.

2024

V portfoliu máme 25 měřených televizních stanic!
Do naší rodiny se přidává filmová a seriálová stanice Warner TV, první volně šířená stanice skupiny Warner Bros. Discovery.

Poznejte nás blíže
Proč inzerovat v TV stanicích Atmedia?
Jste-li
Mediální agentura
  1. Svým klientům nabídnete přesný výsek cílových skupin
  2. TV stanice Atmedia mají vysokou afinitu a 99% míru doručení kampaně
  3. Zaměřujeme se na přání zákazníka, pomůžeme vám najít nejvhodnější řešení pro spokojenost klienta
  4. K dispozici máte komplexní portfolio možností inzerce – spot, sponzoring, teleshopping a další speciální projekty
Zjistit o spolupráci více
Jste-li
Přímý zájemce o TV reklamu
  1. Pomůžeme vám vybrat ideální formu reklamy, například TV spot či sponzoring a jejich správné naplánování
  2. O vašich produktech a službách se dozví miliony diváků a nových zákazníků
  3. Na tematických televizních stanicích dobře oslovíte svoji cílovou skupinu
  4. Získáte přesné výsledky – koho a kdy vaše kampaň oslovila
Zjistit o možnostech TV reklamy více
Nahoru