Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Příběh mediálního zastupitelství Atmedia

Kdo je Atmedia?

Atmedia Czech s. r. o. je obchodní zastupitelství tematických televizních stanic, jež na českém trhu působí více než 15 let. Propojuje zadavatele TV reklamy s tematickými TV stanicemi, které obchodně zastupuje a prodává jejich reklamní prostor. Na našem trhu zastupuje lokální i většinu mezinárodních televizních stanic z televizních skupin, jako jsou Antenna Group, Canal+, The Walt Disney Company, Warner Bros. Discovery nebo slovenská JOJ. Jde jak o placené, tak volně šířené kanály.

Využijte výhod služeb Atmedia a získejte nové zákazníky

  • 18 tematických televizních stanic v oficiálním měření sledovanosti
  • Zásah cílových skupin diváků podle přání, formou balíčků
  • Standardní, stabilní systém plánování a vyhodnocování kampaní

Ukázat balíčky služeb

Podívejte se na příběh Atmedia na časové ose

2008

Vstupujeme na český trh a zahajujeme prodej reklamního prostoru na tematických stanicích.

2009

Připojujeme se k jednotné televizní měně GRP. Tematické televizní stanice jsou nově zahrnuty v měření sledovanosti.

2010

Představujeme nový způsob prodeje reklamního prostoru pomocí prodejních balíčků. Jako první nabízíme možnost oslovit dětskou cílovou skupinu.

2013

Stáváme se členy Asociace televizních organizací a Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.

2015

Zapojujeme se do MML–TGI výzkumu, který sleduje spotřební chování českých zákazníků. Od té doby přesně víme, jak diváci našich TV stanic utrácejí a co nakupují.

Zavádíme speciální reklamní formáty pro Formuli 1.

2017

Je zavedena nová televizní měna (LIVE + TS0–3), což nám přináší více GRPs.

2018

Již 10 let budujeme trh tematických televizních stanic.

Začíná naše úspěšná spolupráce s obchodním zastupitelstvím Media Club.

Klientům nabízíme Czech TV Market Insight, celkový vhled do fungování českého televizního trhu. Televizní skupiny, stanice a sledovanost zasazené do kontextu českého prostředí. To vše přehledně na jednom místě.

2019

Přinášíme Číslo týdne, pravidelné informace o televizním trhu v jednoduché a srozumitelné infografice, a webovou sekci atblog plnou aktualit a novinek z TV trhu.

2020

Nově nabízíme klientům možnost partnerství světových sportovních událostí na Eurosport 1.

Překonali jsme hranici 5% podílu na sledovanosti v CS 15+ i 15–69, kterou se nám daří pravidelně udržovat i v roce 2022.

2021

Představujeme dva nové projekty. Prvním je atmedia insight, v rámci kterého publikujeme rozhovory s předními odborníky na televizní a mediální trh.

Druhým je atmedia index, který hodnotí kvalitu televizních stanic na českém trhu očima jejich diváků.

2022

Rozšiřujeme atmedia index také o data ze slovenského TV trhu a výrazně rozšiřujeme část týkající se VOD služeb a placené / neplacené televize.

2023

Oslavujeme naše 15. narozeniny!
Připíjíme si na 6% podíl na sledovanosti v dospělé cílové skupině.

2024

Do naší rodiny se přidává filmová a seriálová stanice Warner TV, první volně šířená stanice skupiny Warner Bros. Discovery.

Poznejte nás blíže
Proč inzerovat v TV stanicích Atmedia?
Jste-li
Mediální agentura
  1. Svým klientům nabídnete přesný výsek cílových skupin
  2. TV stanice Atmedia mají vysokou afinitu a 99% míru doručení kampaně
  3. Zaměřujeme se na přání zákazníka, pomůžeme vám najít nejvhodnější řešení pro spokojenost klienta
  4. K dispozici máte komplexní portfolio možností inzerce – spot, sponzoring, teleshopping a další speciální projekty
Zjistit o spolupráci více
Jste-li
Přímý zájemce o TV reklamu
  1. Pomůžeme vám vybrat ideální formu reklamy, například TV spot či sponzoring a jejich správné naplánování
  2. O vašich produktech a službách se dozví miliony diváků a nových zákazníků
  3. Na tematických televizních stanicích dobře oslovíte svoji cílovou skupinu
  4. Získáte přesné výsledky – koho a kdy vaše kampaň oslovila
Zjistit o možnostech TV reklamy více
Nahoru