Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Český mediální trh se počátkem června 2017 rozroste o nový televizní kanál – TUTY TV. Určen bude českým a slovenským divákům ve věku od 4 do 17 let, tedy především dětem a teenagerům. Zábavný program nabídne animované filmy a seriály, prank cally či pořad přibližující současné trendy a zákulisí české i zahraniční YouTube scény.

„Na televizní trhu jsme viděli mezeru v podobě chybějícího kanálu pro děti a teenagery a právě tu TUTY TV zaplní. Vycházeli jsme přitom jak z aktuálních trendů, tak i několikaletého know-how získaného díky našemu působení v televizním prostředí. Věříme, že se nám podaří propojit televizní svět s tím internetovým,“ říká David Vlk, marketingový ředitel TUTY TV.

TUTY TV
TUTY TV

TUTY TV zahájí vysílání symbolicky 1. června na Den dětí. Kanál bude dostupný přes terestrické, satelitní a kabelové vysílání a také prostřednictvím IPTV šíření. Kromě vlastní tvorby nabídne i akviziční pořady. Za cíl si klade oslovit mladou generaci, která tráví čas u televize a zároveň se naprosto přirozeně pohybuje ve světě internetu. Vyrůstá s telefony a tablety v ruce, sleduje svět sociálních médií a je zvyklá denně sdílet své zážitky, a to nejen s přáteli. „Mladá generace televizi sleduje, je ale nutné jí nabídnout kvalitní obsah, na který se bude chtít dívat každý den. Toho je v současné době v televizi minimum. A právě to chce změnit TUTY TV, která reaguje na současné trendy a dokáže svět internetu propojit se světem televizním,“ doplňuje Vlk.

Na vzniku televize se podílí tým složený z odborníků z televizní oblasti a také mladých kreativců. Tvůrci věří, že právě taková forma synergie se vyplatí, neboť přinese aktuální a neotřelý pohled do televizního prostředí. TUTY TV je akciovou společností založenou na území České republiky a disponuje komerční podporou významných českých mediálních agentur. Hlavním partnerem projektu je mediální zastupitelství Atmedia, které se dlouhodobě specializuje na prodej reklamního prostoru tematických stanic, přičemž nabízí na českém trhu unikátní možnosti obchodování na dětskou cílovou skupinu. „Naše zkušenosti s obchodováním mladé cílové skupiny jsou bohaté, byli jsme první na trhu, kdo zadavatelům přinesl možnost inzerovat na skupinu dětí 4–14 let. Zároveň dbáme pečlivě o to, aby se do vysílání dostala jen vhodná komerční sdělení. Poptávka po mediálním prostoru na uvedenou cílovou skupinu diváků je silná. Věříme proto, že ambiciózní projekt TUTY TV přinese divákům i zadavatelům něco nového. Diváky svým obsahem může určitě zaujmout,“ přibližuje spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director Atmedia. 

Televize nabídne animované pořady, prank cally či beauty pořad

Program TUTY TV zohledňuje zájmy diváků, na které cílí. Nabídne tedy obsah pro malé a větší děti a také teenagery. Mladí diváci se mohou těšit na novinky nejen ze světa YouTube v relaci VIP U, uslyší o cvičení a zdravém životním stylu v pořadu Do těla a chybět nebudou ani relace o kráse a líčení či oblíbené prank cally. Vlastní tvorbu pak doplní akviziční počiny. TUTY TV přinese například sérii populárních animovaných pořadů. Během letošního podzimu pak televize představí i tvorbu z oblasti reality entartainment. Tvůrci zdůrazňují, že i přes zábavnou povahu televize bude nabízený obsah bezpečný a důvěryhodný.

Televizní tvorba s internetovým přesahem

Veškerá tvorba TUTY TV má přesah i na komunikačních kanálech blízkých mladým divákům, tedy internetu. Součástí televize je web www.tuty.tv nabízející tematické články, bonusy k pořadům i jejich celé záznamy. Hlavním principem ale zůstává, že prémiový obsah vidí divák vždy nejdříve v TUTY TV. Součástí komunikační strategie jsou také sociální média, především YouTube a Facebook, Instagram či Snapchat, která nabídnou upoutávky na pořady, bonusové materiály a budou pomáhat spoluvytvářet publikum a dosah.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Představili jsme obchodní politiku pro příští rok, TV reklamu zdražíme o 15 až 20 %

Naše mediální zastupitelství tematických TV stanic Atmedia představilo svým obchodním partnerům obchodní politiku pro rok 2025. Stěžejní pro nás bude 15–20% navýšení cen reklamního prostoru kvůli dlouhodobě přetrvávající vysoké poptávce ze strany zadavatelů. „Přestože letos inzerentům nabízíme o zhruba 8…

„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery

Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…

#cislotydne: Září 2024

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
Nahoru